Subject: Mahasõidu rajamise võimalikkusest Einopõllu kinnistule
From: "Merli Virk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 29 May 2024 11:58:21 +0300

Tere

World7 OÜ on pöördunud Maa-ameti poole sooviga muuta riigile kuuluval 
Einopõllu kinnisasjal (tunnusega 79301:001:1385) paiknevat kehtivat 
teeservituudiala. Uus servituudiala soovitakse määrata vastavalt Tähtvere 
Vallavolikogu 29.09.2017 otsusega nr l-2137 algatatud ja koostamisel olevale 
detailplaneeringule Vorbuse küla Maa-allika, Õnneallika ja Eluallika 
katastriüksustele (tunnused 83101:003:0751–0752–4753, registriosa nr 
3075104, pindala 4,4 ha) ja lähialale.

World7 OÜ esindaja edastas Maa-ametile 29.05.2024 e-kirja teel väljavõtte 
nimetatud detailplaneeringu põhijoonisest (lisatud manusena), kus on 
kajastatud võimalik juurdepääsutee asukoht Maa-allika, Õnneallika ja 
Eluallika kinnisasjadele üle Einopõllu kinnisasja. Planeeritud juurdepääs 
algab Transpordiameti haldusalas olevalt 22102 Vorbuse-Kardla teelt 
(tunnusega 83101:003:0025). Lähtuvalt eelnevast palume Transpordiameti 
seisukohta, kas planeeringu põhijoonisel Vorbuse-Kardla teelt kavandatud 
mahasõitu ja juurdepääsuteed on Transpordiameti hinnangul võimalik 
planeeritud asukohta rajada.

Lugupidamisega

Merli Virk

peaspetsialist | maatoimingute osakond

5197 4589 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Maa-amet

Mustamäe tee 51 | 10621 Tallinn | 665 0600

 <http://www.maaamet.ee/> www.maaamet.ee
 <https://geoportaal.maaamet.ee/> geoportaal.maaamet.ee

 <https://www.facebook.com/maaamet.ee/> 
<https://www.youtube.com/channel/UCZHzQ_-7fbDtV3M-kcKy1Sw> 
<https://twitter.com/maaamet/>

Suuname asjatundlikult maatoiminguid ning varustame ühiskonda maa- ja 
ruumiandmetega.